Оголошені переможці Премії HR-бренд 2023. Незламні бренди з людяним обличчям.

26 жовтня відбулася церемонія нагородження Премії HR-бренд 2023, під час якої були названі кращі проєкти в галузі управління людським капіталом та бренд-іміджем роботодавців.

У фокусі Премії HR-бренд 2023 – історії сили і незламності українського бізнесу, реалізація людино-центричних стратегій, створення нових сенсів та цінностей, турбота про ментальне та психічне здоров’я працівників, побудова інклюзивного середовища і реінтеграція ветеранів. Багато digital-проєктів в HR, проєкти з навчання та розвитку працівників, побудову кар’єри та залучення талановитої молоді. Організатор “Премії HR-бренд Україна” – grc.ua

Протягом вересня-жовтня 2023р. номінанти презентували свої проєкти на Всеукраїнському онлайн-марафоні кейсів «Незламні. Досвід роботодавців в умовах війни». На марафоні Премії HR-бренд були представлені більше 65 проєктів, номінованих на здобуття Премії, від 43 провідних компаній України. Це не просто проєкти, це практичний досвід, що довів свою ефективність та результативність для бізнесу в умовах нової реальності.

Ознайомитися з виступами компаній-номінантів можна на каналі Премія HR бренд

Проєкти номінантів оцінювалися професійним складом журі за такими критеріями: актуальність проєкту, сучасність методів реалізації (оригінальність інструментів та підходів), результативність і бізнес-ефективність проєкту. Цього року переможців обрано у 16 тематичних номінаціях Премії HR-бренд. Детальніше про проєкти-переможці можна дізнатися на сайті Премії HR-бренд у розділі Переможці

Переможцями Премії HR-бренд Україна 2023 стали:

Номінація «Human to human strategy»

*** переможцi названi у алфавiтному порядку, без присудження мiсць

  • Аврора-мультимаркет – проєкт «Спільний шлях до перемоги»
  • Sigma Software – проєкт «Інтеграція стратегій People First та Globalization»
  • Сільпо та Fozzy Group– проєкт «Штаб підтримки Перевершників»

Номiнацiя «Героїчний бренд»

*** переможцi названi у алфавiтному порядку, без присудження мiсць

  • Подорожник – проєкт «Фармгерої»
  • Фора – проєкт «СУПЕРФОРІВЦІ незламні = незламна Фора»

Номінація «Digital HR»

*** переможцi названi у алфавiтному порядку, без присудження мiсць

  • АВР – проєкт «ABP Human Hiring System «Людиноцентрична система найму»
  • Агромат – проєкт «Штучний інтелект: Шлях від захоплення до цілісних змін»
  • МХП – проєкт «Автоматизація цілепокладання OKR та оцінки результативності в системі SAP SuccessFactors»
  • Sigma Software – проєкт «Global EVP Assistant»

Номiнацiя «Кращий проєкт з навчання та розвитку працівників»

*** переможцi названi у алфавiтному порядку, без присудження мiсць

  • Артеріум – проєкт ProWork: #працюємосвідомо
  • EPAM – проєкт «Культурна різноманітність: як навігувати у багатотисячній кроскультурній команді та досягати успіху»
  • Корпоративний університет групи компаній «Нова пошта» – проєкт «Продуктивність через навчання в воєнних умовах»
  • Райффайзен банк – проєкт «Agile-трансформація мережі відділень: курс на свободу командам»

Номiнацiя «Культурний код компанії»

*** переможцi названi у алфавiтному порядку, без присудження мiсць

  • Ciklum – проєкт «Благодійність як культурний код компанії»
  • Intellias – проєкт «Growth Mindset: Creating opportunities, pursuing growth»
  • Slots City – проєкт «Вільні люди/Шанс на Перемогу: Волонтерство як фактор нематеріальної мотивації співробітників»
  • Хлібпром – проєкт «Ефективність як культура високих результатів»

Номiнацiя «Комунікація як запорука сталості бізнесу»

*** переможцi названi у алфавiтному порядку, без присудження мiсць

  • Нова пошта – проєкт «Троль, вантажний літак та чарівна веселка»
  • ПУМБ – проєкт «ПУМБ Live: діалог з лідерами банку – сучасно, відверто, щиро!»

Номінація «Diversity&Inclusion»

  • МХП – проєкт «Жінки підкорюють чоловічі професії»

Номінація «Кращий проєкт з залучення талановитої молоді»

*** переможцi названi у алфавiтному порядку, без присудження мiсць

  • Епіцентр – проєкт «Епіцентр майбутнього»
  • Кернел – проєкт «Open Agro University»
  • МХП – проєкт «Молодь у фокусі: ефективний процес розвитку талантів»

Номінація «Держава як роботодавець»

  • НАЗК – проєкт «Культурна трансформація: від радянського минулого до нової державної служби за 4 роки»

Номінація «Краща програма з розвитку лідерів»

  • МХП – проєкт «Talent council»

Номiнацiя «HR маркетинг в дії»

  • Uklon – проєкт «Під капотом Uklon Brand Ambassador Program: драйвери, челенджі та ключові результати»

Номiнацiя «Well-being проєкт року»

  • ДТЕК – проєкт «ДТЕК піклується»

Номінація «Нестандартний рекрутинг»

*** переможцi названi у алфавiтному порядку, без присудження мiсць

  • ОККО – проєкт «Так звучить рекрутинг: голосовий бот у масовому наймі»
  • Креді Агріколь Банк – проєкт «РЕКРУТУЄМО СВОЇХ: стратегія виживання в умовах війни»

Номінація «Благодійний проєкт року»

*** переможцi названi у алфавiтному порядку, без присудження мiсць

  • Нова пошта – проєкт «Свої для своїх»
  • SPD-Technology – проєкт «SPD Charitourn»

Номінація «Соціальний проєкт року»

*** переможцi названi у алфавiтному порядку, без присудження мiсць

  • EPAM – проєкт «Зберегти дані в хмарах AWS» – допомога українським університетам від ЕРАМ під час війни»
  • Кормотех – проєкт «Глобальний ланцюжок допомоги чотирилапим»
  • МХП – проєкт «МХП Поряд: реінтеграція воїнів»

Номінація «Вибір Журі»

*** переможцi названi у алфавiтному порядку, без присудження мiсць

  • Ощадбанк – проєкт «Мої люди»
  • Подорожник – проєкт «Перша Полярна Аптека»

Спеціальною нагородою були відмічені проєкти:

  • ABInbev Efes – проєкт «Незламні»
  • Кернел – проєкт « Адаптація ветеранів»
  • МХП – проєкт «Школа м’ясного сомельє»
  • Нова пошта – проєкт «Доставка гарна новин»

Спеціальні партнерські номінації:

  • Партнерська номiнацiя «Інновації в HR» від PIN-UP.GlobalАгромат – проєкт «Штучний інтелект: Шлях від захоплення до цілісних змін»
  • Партнерська номiнацiя від KestriaЗа важливий соціальний внесок в працевлаштування вразливих категорій відзначеноWorkLab – проєкт з працевлаштування людей, що втратили роботу через війну, реалізований компанією HR Agency Key PeopleЗа системну кваліфікацію і створення прозорих кар’єрних шляхів відзначено проєкт “Job Levelling” компанії WargamingСпеціальною нагородою Kestria, найбільшого професійного альянсу в світі, відзначено well-being проєкт “HR дбає” корпорації Артеріум.
  • Партнерська номінація від LifecellВідзначено системний проєкт про навчання та розвиток “блакитних комірців”ARTERIUM – проєкт: ProWork: #працюємосвідомо
  • Партнерська номінація “Незламні” від BASFВідзначено проєктФора – проєкт «СУПЕРФОРІВЦІ незламні = незламна Фора»
  • Партнерська номінація від ІНГОМХП – проєкт “Підтримка ментального здоров’я співробітників”рацюємосвідомоARTERIUM – проєкт “HR дбає”
  • Партнерська номінація від ДарницяPin-Up Global – проєкт: Рецепт лідерства від PIN-UP

Лариса Онипко, лідерка Премії HR-бренд Україна зазначила: “Цього року Премія HR-бренд особлива: кожний проєкт, наповнений сенсами і цінностями. Це історії сили і незламності бізнесів, команд, людей, які творять бренди. Незламні компанії – незламні люди – сильні бренди.

Український бізнес розвивається і напрацьовує унікальний досвід управління людьми в надзвичайних умовах: людиноцентричність, кастомізовані рішення для працівників, програми піклування і турботи, діджиталізація процесів та підвищення продуктивності команд, нові підходи до навчання та розвитку, побудова культури діалогу та зворотного зв’язку, підтримка ідей та ініціатив працівників, а ще – надзвичайно потужна соціальна та благодійна складова усіх проєктів. Компанії-роботодавці стали тією точкою опори, фундаментом життєстійкості для своїх праціників, їх родин, громад та й України в цілому. Пропри війну український бізнес продовжує розвиватися, втілювати прогресивні практики в роботі з людьми і дба про людський капітал для майбутньої розбудови України.”

Компанія Starlight Media підтримала номінацію “Diversity&Inclusion”. Яна Гончаренко, Директорка з комунікацій та сталого розвитку Starlight Media надала своє бачення: “Starlight Media розглядає різноманіття та інклюзивність як невід’ємну складову своєї корпоративної культури та сталого розвитку. Кожного дня ми говоримо про перемоги і про виклики, про цінності, що об’єднують країну та разом розбираємось у питаннях, що викликають дискусії.

Після повномасштабного вторгнення, особливо важливою для нас стала підтримка прав ветеранів та ветеранок. Starlight Media створила корпоративну стратегію, щоб сприяти формуванню інклюзивних та сприятливих умов для працевлаштування, реабілітації, адаптації українських військових по завершенню служби. Ці ідеї та небайдужість, проявлені в нашому новинному, розважальному та художньому контенті, забезпечують наше лідерство. І ми прагнемо до того, щоби це лідерство не залишало нікого позаду. Щоби кожна, кожен та кожні бачили своє відображення у наших історіях.”

Оксана Ізмайлова, CHRD PIN-UP Global, зазначає: “Професіоналізм, бажання бути лідерами” – це цінності PIN-UP, що базуються на інноваційних підходах та інструментах у роботі. Тому ми поважаємо компанії, які розвиваються у схожих сценаріях. Саме тому ми відзначили Агромат. Їхній досвід у використанні штучного інтелекту в роботі HR для нас близький, саме тому ця компанія заслуговує на нагороду “Інновації в HR”. Вітаємо команду і бажаємо не зупинятися і продовжувати впроваджувати технологічні рішення для розвитку.”

Компанія lifecell підтримала номінацію Премії HR-бренд “Навчання та розвиток працівників”. Наталія Дороніна, директорка з підтримки бізнесу lifecell, зазначає: “Такі професійні конкурси, як «Премія HR-бренд», сприяють поширенню досвіду та підвищенню професійних стандартів, а також створюють справжню екосистему для подальшого розвитку прогресивних HR практик. Ми щиро захоплюємося компаніями, які вкладають значні зусилля в навчання та розвиток співробітників. З одного боку, піклування про розвиток навичок і компетенцій дає людям поштовх до професійного та особистісного росту та відчуття впевненості в своїх кар’єрних перспективах, що, безумовно, підвищує їх лояльність та залученість. З іншого, це дає компаніям безумовні конкурентні переваги на ринку через посилення внутрішньої експертизи та довготривалі стосунки з лояльними та висококваліфікованими співробітниками. Тобто, це завжди Win-Win процес.

Компанії-номінанти продемонстрували дуже важливі сучасні тенденції в області навчання та розвитку. Одна з них – системність та концептуальність. Це вже не точкові навчальні ініціативи, це добре пропрацьовані комплексні програми з використанням найсучасніших методологій.

Інший тренд – активне використання широкого спектру різноманітних інструментів, методів та елементів навчання, які «збираються» та кастомізуються під потреби конкретного бізнесу. При цьому, автоматизація, діджиталізація та рішення на основі ШІ – просто «must have» сучасного корпоративного навчання.

Ще важлива тенденція – акцент на «м’які» навички та їх тісне переплетіння з цінностями компанії, як основа довготривалих відносин «роботодавець-співробітник». Ми вітаємо всіх номінантів з реалізацією проєктів! Адже головне – це той результат, який отримали співробітники.”

Олена Соколова, директорка з управління персоналом фармацевтичної компанії «Дарниця» наголосила на важливості номінації «Краща програма з розвитку лідерів»: «Ця номінація надзвичайно важлива, оскільки лідери є однією з найуразливіших груп. Вони одночасно виступають в ролі експертів, керівників, рольових моделей та іноді навіть психологів для своїх команд. З них вимагається висока персональна відповідальність, виконання різних завдань, вирішення конфліктних ситуацій, розвиток талантів. Проте важливо пам’ятати, що лідери – це звичайні люди, які відчувають стрес, переживають труднощі і потребують підтримки. Саме тому розробка компаніями програм розвитку та підтримку лідерів є важливим елементом їх успіху”.

Дякуємо номінантам Премії HR-бренд за цікаві та результативні проєкти. Дякуємо членам Журі за експертність та об’єктивність суддівства.

Дякуємо партнерам Премії HR-бренд за підтримку.

Партнери Премії HR-бренд 2023:

  • Головний медіа партнер: Starlight Media
  • Офіційний партнер: PIN-UP Global
  • Експертний телеком партнер: Lifecell
  • Фармацевтичний експертний партнер: Дарниця
  • Страховий партнер: ІНГО
  • Партнер Премії: BASF
  • Міжнародний рекрутинговий партнер: Kestria
  • Інформаційні партнери: ЕВАМІМ

З питань співпраці у проєкті “Премія HR-бренд Україна” звертайтеся за телефоном +38 097-887-67-50 або на імейл l.onypko@grc.ua